2011. május 16., hétfő

Megfőzik imbiszt


Mielőtt rátérnék a bejegyzés igazi témájára, egy kis magyarázat imbisz néhány napos nem tervezett hiányzására. A blogger megmakacsolta magát, igazából persze reparálták, fejlesztették, a lényeg, hogy két napig vagy azt jelezte, a blog egyáltalán nem létezik, vagy nem engedett belépni, az utóbbit azért jobban viseltem. Ezúton is üzenem a borsólevéllel kapcsolatban kommentelő kedves ismeretlennek, a megjegyzését nem én tüntettem el, ahogy a sajátomat sem, remélem, mielőtt elpárolgott, sikerült elolvasnia.
De akkor vissza a mai témához. Néhány hónapja megkeresett más gasztrobloggerek mellett engem is Bori, hogy ha van kedvem, akkor imbisz receptekből állítaná össze a Kétker-Étkem egyik heti menüjét. Én rögtön rábólintottam, azután azért miattam persze kicsit lelassult a kommunikáció, de végül sikerült a terv, összeállt a menü, Boriék a héten imbisz receptjei alapján is főznek, tehát néhány napig a blog nem csupán olvasható, de meg is kóstolható.
A Kétker-Étkem egy nagyon szimpatikus kezdeményezés, ahogy Bori fogalmaz, egy alternatív ételszállító vállalkozás, a kis konyhában készülő ételeket ugyanis biciklivel szállítják ki, a dobozok pedig a környezettudatosság jegyében visszaválthatók. A hetente változó menü most imbiszes ételekre épül, aki tehát szeretné megkóstolni a török pizzát, a citromos spagettit articsókával vagy éppen az én kedvenc vacsorámat, Herr Paprika ázsiai stílusú csirkesalátáját, ne habozzon. Utána egy nyári guba?
Én? Én egy kicsit izgulok...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails